Σύμφωνα με το νόμο περί προστασίας καταναλωτή (Ν. 2251/1994) ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούται να ανακοινώσει το λόγο για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων, εντός αποκλειστικής προθεσμίας επτά (7) ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβει τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεται ο πελάτης μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιστρέφονται βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε ο πελάτης, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την σχετική απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο.

Σε περίπτωση που το προϊόν που σας παραδοθεί είναι λανθασμένο (δηλαδή δεν είναι το προϊόν της παραγγελίας σας) μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρία Coffeeunion και το Τμήμα Παραγγελιών, εντός τριών (3) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, στο τηλέφωνο 210 –2381644, ώστε να προγραμματιστεί η παραλαβή του λανθασμένου προϊόντος με έξοδα που θα επιβαρύνουν την εταιρία, και να συμφωνηθεί ή επιστροφή αντιτίμου (συμπεριλαμβανομένων την εξόδων αποστολής ή αντικαταβολής) ή η αποστολή του σωστού προϊόντος.

Για την αποφυγή ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχει ο πελάτης προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας του, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. λάθος είδος κλπ).

Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε μέσω του www.coffeeunion.gr, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι η παραπάνω, υποχρεωτικά μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο που τα συνόδευε.